
Նախկինում բրենդինգ էր համարվում այն ամենը, ինչ կապված էր լոգոյի, կարգախոսի, սիմվոլների և դրանց դիզայնի հետ։
Ներկայումս լավ նախագծված բրենդինգը ընդգրկում է ոչ միայն այս գործընթացները, այլև օգնում է Ձեզ և Ձեր ընկերությանը գրավել թիրախային լսարան, մեծացնել եկամուտները, դառնալ մրցակցային և տարբերվել շուկայում առկա բազմազանության մեջ։
Բրենդինգը հաճախորդների շրջանում՝ Ձեր բրենդի վերաբերյալ ընկալումն է։
Այն առաջանում է Ձեր ընկերության և Ձեր մատուցած ծառայությունների մասին լսելիս։ Կարող ենք ասել, որ բրենդ, կամ բրենդինգ ասվածը ընդգրկում է հաճախորդի վարքագծի մասին մի ամբողջ գիտություն։
Բրենդինգը իրականում մարդկանց մոտ ձևավորվում է մտավոր պատկեր այն մասին, թե ո՞վ ես դու, ինչո՞վ ես զբաղվում և ի՞նչ ես առաջարկում։
Նոր հաճախորդ ձեռք բերելը թանկ արժե, սակայն ընկերության համար ավելի թանկ է դժգոհ հաճախորդին վերադարձնելը: Ուժեղ բրենդն օգնում է երկար ժամանակ պահել հաճախորդներին:
Բրենդինգի հիմնական փուլերն են`
- նեյմինգը (անվանման ստեղծում)
- լոգոտիպի ստեղծումը
- ֆիրմային ոճի ստեղծումը
- փաթեթավորման և պիտակի ձևավորումը
Բրենդի ստեղծումը պատասխանատու քայլ է, որին ոչ բոլոր ընկերություններն են դիմում: Սակայն այն հաճախորդների թվի կայուն աճի հուսալի միջոց է:
Բացի այդ` ուժեղ բրենդը հուսալի պաշտպանություն է դառնում ճգնաժամի պահին: