Ռուս ծրագրավորողները ցանկանում են ներգրավել 200 միլիոն ռուբլի՝ Zoom-ի այլընտրանք ստեղծելու համար

Ռուսական «Webinar Group»֊ը ստեղծել է «Webinar Meetings» առցանց հանդիպումների ծառայություն, որը դիրքավորվում է որպես Zoom-ի մրցակից, և նախագծի զարգացման համար նախատեսում է ներգրավել ավելի քան 200 միլիոն ռուբլի: Այս մասին հայտնում է «Վեդոմոստին»:

Ընկերությունը նախատեսում է առաջիկա երկու տարիներին 80 միլիոն ռուբլի ծախսել սեփական միջոցներից, ասել է ընկերության ներկայացուցիչը:

Ըստ նրա, ակտիվ բանակցություններ են ընթանում մի քանի ներդրողների հետ: Ո՞ւմ հետ ավելի կոնկրետ, «Webinar Group»֊ի ներկայացուցիչը չի բացահայտել:

Ներկայումս «Webinar Meetings»֊ը անցնում է փակ փորձարկումներ: Ապագայում դրամայնացման մոդելը ենթադրում է ծառայության տարեկան կամ ամսական բաժանորդագրություն:

Միևնույն ժամանակ, վիդեոկոնֆերանսներին Webinar Meetings֊ի միջոցով կարող է մասնակցել մինչև 100 մարդ (նույն սահմանափակումն առկա է նաև Zoom-ում): Նոր ծառայության առավելությունն իր արևմտյան գործընկերների նկատմամբ Webinar Group-ը համարում է լրացուցիչ ծրագրակազմ ներբեռնելու և տեղադրելու անհրաժեշտության պակասը: Հանդիպմանը մասնակցելու համար բավական է անցնել կազմակերպչի կողմից ուղարկված հղմամբ: Սա հարմար է, եթե համաժողովին մասնակցում են տարբեր ընկերությունների ներկայացուցիչներ, որոնցից յուրաքանչյուրը օգտագործում է կորպորատիվ մեսենջերներ և արտադրանքներ, բացատրում է Webinar Group֊ի գլխավոր տնօրեն Ալեքսանդր Ալպերնը:

Ծրագրավորողները Webinar Meetings-ում ներդրել են նաև թվային նշանների տեխնոլոգիա. այս համակարգը կարող է թույլատրել հրավերը ստացած միայն մեկ օգտվող, և այս հրավերով երկրորդ օգտագործողը չի կարողանա մուտք գործել, նույնիսկ եթե չարագործը ունի հանդիպման նույնականացուցիչ և գաղտնաբառ:

Webinar Group ունի գործող ծառայություններ, օրինակ՝ Webinar.ru (առցանց հանդիպումներ, վեբինարներ և կոնֆերանսներ անցկացնելու համար), We.Study (դասընթացներ կազմակերպելու համար), COMDI (վիրտուալ միջոցառումներ անցկացնելու համար, օրինակ, առցանց հեռարձակումներ): Նրանք ընկերությանը ապահովում են տարեկան 700 միլիոն ռուբլի եկամուտ:

Ալպերնի խոսքերով, ծառայություններից արդեն օգտվում են SAP-ը, Huawei-ն, Sberbank-ը, Avito-ն, X5 Retail-ը, M.video-ն, Gazprom-ը և ֆինանսների նախարարությունը: Ինքնամեկուսացման ռեժիմի ներդրումից հետո Webinar Group֊ի ծառայությունների պահանջարկն աճել է 5-7 անգամ, իսկ ապրիլին դրա ծառայությունների լսարանը հասել է 7 միլիոնի:

Մարտ-ապրիլ ամիսներին Zoom-ը բազմիցս վարկաբեկվեց: Օրինակ՝ դրա միջոցով կատարված մի քանի անձնական տեսազանգեր տեղադրվել են YouTube-ում և Vimeo-ում: Այնուհետև փորձագետները իրավիճակը բացատրեցին նրանով, որ ծառայության մշակողները պատրաստ չեն եղել դրա հանրաճանաչության կտրուկ աճին:

Ըստ Zoom-ի՝ կորոնավիրուսային պանդեմիայի և դրա հեռավոր աշխատանքի անցնելու հետ կապված իր օգտագործողների թիվը աճել է 2019 թվականի դեկտեմբեր ամսվա 10 միլիոնից մինչև 200 միլիոն՝ մարտ ամսվա ընթացքում:

Ձեզ նույնպես կարող է դուր գալ