
Սոցիալական մեդիա մարքեթինգ՝ ( SMM, ՍՄՄ), լսարանի մեծացման, բրենդի կամ ապրանքի նկատմամբ ուշադրության բարձրացման գործընթաց սոցիալական հարթակների:
Այն սոցիալական մեդիայի օգտագործման համալիր է, որ նպատակ ունի կազմակերպությունների առաջխաղացմանը նպաստելու և այլ բիզնես առաջադրանքները լուծելու
ՍՄՄ-ում հիմնական շեշտը տրվում է կոնտենտի ստեղծման վրա:Հաղորդագրությունները, որոնք փոխանցվում են սոցիալական ցանցերի միջոցով, մեծ վստահություն են առաջացնում տվյալ ծառայության պոտենցիալ սպառողների մոտ։
Լավ ՍՄՄ-ից կախված է մեր բիզնեսի հաջողությունը, ընկերության ճանաչելիությունը ու համբավը, վատ ՍՄՄ-ից` հաճախորդի տրամադրությունը:
Սոցիալական մեդիա մարքեթինգը ամենապահանջված մասնագիտություններից մեկն է ամբողջ աշխարհում: Յուրաքանչյուր հաջողված բիզնեսի հիմքում ընկած է սոցիալական մեդիա հարթակների գործիքների և տեխնիկաների արդյունավետ կիրառումը:
Մի խոսքով, ընկերս, մնա տանը, սովորիր SMM: