
Մի քանի պատճառ «1 էջանոց մարքեթինգային պլան» գիրքը ընթերցելու համար
Գիրքն արդեն 2019 թվականից հասանելի է նաև հայ ընթերցողի համար։ Այս գիրքը Ամազոնի “Bestseller”-ների ցուցակի առաջին հորիզոնականներում է։ Այն կօգնի հայկական շուկային առաջ գնալ և ինչո՞ւ ոչ նաև հայտնվել համաշխարհային շուկայում։ Գիրքը գրված է բոլորին հասանելի և պարզ լեզվով։
Մի քանի պատճառ, թե ինչու՞ պիտի կարդալ այս գիրքը, եթե ուզում ես տեղ ունենալ շուկայում՝
- Գիրքն ունի հետաքրքիր ընթացք և կարդացվում է մի շնչով։ Նրա առաջին տողում կարող է լինել բարդ մի մեջբերում, իսկ հետո անմիջական բացատրություն, որն էլ հենց գրավում է ընթերցողին։
- Գիրքը մեծ մոտիվացիայի աղբյուր է։ Այն կարդալու ընթացքում առաջանում է ցանկություն ունենալ քո սեփական բիզնեսը։ Գրքում գրված է գրեթե այն բոլոր ինֆորմացիան, որը կօգնի առաջ գնալ շուկայում և կազմել ճիշտ մարքեթինգային պլան՝ ունենալով թիրախավորված հաճախորդ։
- Գիրքը մղում է մեծ փոփոխությունների։ Այն ընթերցելուց հետո հասկանում ես, որ ունես մի հմտություն ևս, որը նախկինում չունեիր։ Գիրքն օգնում է դեռահասներին հասկանալ և ունենալ ճիշտ մասնագիտական կողմնորոշում։
- Գիրքը կարելի է կարդալ ցանկացած տարիքում։ Այս գիրքը նախատեսված է ցանկացած տարիքի ընթերցողի համար, ով չի ատում փողը։ Գրքում ներառված է շատ ու շատ մարդկանց հետազոտություններ, որոնք օգնում են քեզ ճանաչել այն մարդկանց, ովքեր արել են բոլորիս հայտնի բացահայտումներ։
- Գիրքը սովորեցնում է կատարել ճիշտ նպատակադրում։ Գրքին կից կա 2 ուղեցույց, որն օգնում է ունենալ ճիշտ մարքեթինգային պլան և հասնել հաջողության։ Այն սովորեցնում է ճանաչել հաճախորդին և ցուցաբերել ճիշտ մոտեցում։
7 ամենակարևոր փաստերը, որոնք կհասկանա այս գրքի ընթերցողը՝
- Կարևոր չէ, թե դու ի՞նչ ես վաճառում, կարևոր է, թե ինչպե՞ս ես վաճառում։
- Լավ ապրանքը կամ ծառայությունը հաճախորդների պահպանման հիմնական գործիքն է։
- Մասնագետները երբե՛ք իմպրովիզներ չեն անում։ Վերցրե՛ք ցանկացած մասնագիտություն, որտեղ կան շատ բարձր ռիսկեր, և կտեսնեք, որ ամեն տեղ գործում են միայն լավ մտածված պլանով։
- Ձեր խնդիրն է պատասխանել հետևյալ հարցին․ «Ինչու՞ պիտի հենց ձեզնից գնեմ, այլ ոչ Ձեր մերձավոր մրցակցից»։ Այս հարցի պատասխանը գտնելուն պես Դուք կգրանցեք մեծ հաջողություններ և կունենաք Ձեր տեղը շուկայում։
- Ապրանքի անվանման հարցում պետք է լինեք շատ զգույշ։ Ապրանքի անունը պետք է պարզ արտացոլի բովանդակությունը և մյուս թիրախային լեզուներով թարգմանաբար չունենա վատ իմաստ։
- Ձեր անունը «ճանաչված» դարձնելու փոխարեն փորձեք ճանաչել Ձեր թիրախավորված հաճախորդին։ Միշտ չէ, որ «ճանաչված» ապրանքը հաջողություն է գրանցում։
- Աշխատե՛ք որակի վրա։ Հաճախորդի համար ամենակարևորներից է գինը և որակը։ Եթե գինը հարմար է հաճախորդին և ապրանքը որակով է, ուրեմն շնորհավորում եմ, դուք ունեք Ձեր տեղը շուկայում։
Այս գիրքն ընթերցելուց հետո այն միշտ կմնա քո սեղանին և կդառնա մշտական վերընթերցման գիրք։
Հեղինակ՝ Մարինա Գեղամյան
Ինչպիսի՞ն է ձեր արձագանքը
Զվարճալի
0
Օգտակար
0
Սիրելի
0
Վստահ չեմ
0