Newsflow

Top Menu

Main Menu

  • Գլխավոր
  • Աշխարհ
    • Նորաձևություն
    • Ռազմական
    • Շոուբիզնես
    • Խոհանոց
    • Սպորտ
    • ՏՏ ոլորտ
  • Նախագծեր
    • Ճանաչիր ինձ
    • Ազատ խոսք
    • Գյուղից Գյուղ
    • Մտքեր
    • Գրքեր
    • Ճախրող երազանքներ
  • Կրթական
    • Գիտական
    • Առողջապահություն
    • Բնություն
    • Արվեստ
    • Իրավունք
    • Մշակույթ
  • Հետաքրքիր
    • Ժամանց
    • Խնամք
  • Հարցազրույց
  • Հետադարձ կապ

Logo

Newsflow

  • Գլխավոր
  • Աշխարհ
    • Նորաձևություն
    • Ռազմական
    • Շոուբիզնես
    • Խոհանոց
    • Սպորտ
    • ՏՏ ոլորտ
  • Նախագծեր
    • Ճանաչիր ինձ
    • Ազատ խոսք
    • Գյուղից Գյուղ
    • Մտքեր
    • Գրքեր
    • Ճախրող երազանքներ
  • Կրթական
    • Գիտական
    • Առողջապահություն
    • Բնություն
    • Արվեստ
    • Իրավունք
    • Մշակույթ
  • Հետաքրքիր
    • Ժամանց
    • Խնամք
  • Հարցազրույց
  • Հետադարձ կապ
  • Գրիգոր Մաչանենց Բաբախանյան- «Քաղաք հասուն ու մոլորուն»

  • ԳՕԳՕ Բանաստեղծը- «Անվերնագիր»

  • Մարգարիտա Հովակիմյան

  • Երիտասարդ գրողների ընտանիք

  • Անա Մարիա -«Անվերնագիր»

  • Տիգրան Ասլանյան – «ԱՌԱՋԻՆ ՍԵՐԸ ՉԻ ՄՈՌԱՑՎՈՒՄ` ԻՆՉ ԷԼ ԼԻՆԻ»

  • Ճանաչիր ինձ – Մարգար Սարիբեկյան

  • Հարցազրույց Արագածոտնի մարզի Աշնակ գյուղի «Նուշ» հյուրատան հիմնադիր՝ Անի Հովհաննիսյանի հետ

  • Տաթև Սարգսյան – «ԿԿուն կամ պլանն իրագործված է»

  • Սուսաննա Զիրոյան – «Գրավիտացիա»

ԱշխարհԳիտականԿրթական
Գլխավոր›Աշխարհ›Միֆեր մարքեթինգային հետազոտությունների մասին (Մաս 2)

Միֆեր մարքեթինգային հետազոտությունների մասին (Մաս 2)

Հեղինակ՝ Լուսինե Ավանեսովա
08/27/2020
7688
0
Share:

Շարունակելով նախորդ հոդվածը՝ անդրադառնանք մարքեթինգային հետազոտությունների հաջորդ միֆերին, որոնց տիրապետելը ևս կարևոր է բիզնեսը անկման չհասցնելու գործում։

Եվ այսպես,

Միֆ 3․ Շուկայի հետազոտությունը կառավարման արդյունավետ և շահավետ գործիք է։

    Իրականում՝ ծախսելով մի ամբողջ կարողություն հետազոտությունների անցկացման վրա և սպասել, որ այդպիսով կապահովեք մաքսիմալ շահույթ՝ չարդարացված բիզնես գաղափար է։ Ինչու՞։ Գոյություն ունեն մի շարք հանգամանքներ, որոնք ուղղակի դուրս են մեր վերահսկողությունից։ Դրանք կարող են ազդել ինչպես նախապես գծված մարքեթինգային ռազմավարության, այնպես էլ ֆինանսական պլանավորման վրա։

Հայտնի ընկերություններից մեկը որոշում է լիարժեք հիմնվել շուկայի նախնական հետազոտության արդյունքների վրա և թողարկել նոր արտադրանք։ Այսպիսով՝ կազմում է ֆոկուս խմբեր, որոնք այդ ապրանքը համարում են լավագույնը գոյություն ունեցողների մեջ, թե՛ գնային, և թե՛ որակային հատկանիշներով։ Ենթադրվում էր, որ շուկա մուտք գործելուն պես այդ ապրանքը կզբաղեցնի եթե ոչ առաջատար, ապա գոնե բարենպաստ դիրք մրցակից մյուս ապրանքների նկատմամբ։  Հետազոտությունների հիման վրա կազմվել էր մարքեթինգային բյուջե, սահմանվել էր գնային քաղաքականություն, կազմվել էր վաճառքի կետերում անցկացվելիք պրոմո-ակցիաների ցանկը և այլն։

Սակայն, մի քանի ամիս անց, տվյալ ապրանքը ոչ միայն չդարձավ լիդեր, այլև շուկայում չզբաղեցրեց ոչ մի դիրք։ Երբ ընկերության աշխատակիցները սկսեցին վերլուծել և փնտրել նման անհաջողության պատճառը, պարզվեց, որ ապրանքի լոգիստիկ հարցերը դուրս են մնացել արտադրողի վերահսկողությունից։
Ապրանքի վաճառքով զբաղվում էր առևտրային ներկայացուցիչը, չկար հստակ մշակված վաճառքի պլան, հետևաբար և վաճառքի թիմ։ Իսկ առևտրային ներկայացուցիչը աշխատում է ևս մի քանի տարբեր արտադրողների հետ, ուստի նրա նպատակն է միայն վաճառել իր տրամադրության տակ գտնվող ապրանքները։

Այսպիսով, ապրանքը ներկայացված չէր այն առևտրային կետերում, ուր այցելում էր նպատակային սեգմենտը։ Այն գտնվում էր բակային խանութներում կամ մեծածախ շուկաներում, որոնց համար ապրանքի գինը չափազանց բարձր էր, ուստի ապրանք-նպատակային սեգմենտ հանդիպումը այդպես էլ չէր կայանում։ Չէին անցկացվում նաև պլանավորված պրոմո ակցիաները, այդ պատճառով էլ ապրանքը մնում էր չերևացող դիրքերում։

Ահա այսպիսի բացթողման պատճառով, արտադրողից սպառող ճանապարհին,հաջողված պոտենցիալ ունեցող ապրանքը կորցրեց իր մրցակցային առավելությունները և, չնայած հետազոտությունների արդյունքներին՝ տեղ չգտավ շուկայում։

Միֆ 4․ Շուկայի հետազոտությունը ճշգրիտ գործիք է։

    Իրականում՝ միակ ճշգրիտ գործիքը քանոնն է՝ 1 սանտիմետրը նույնն է բոլոր քանոնների վրա։

Հետազոտության ընթացքում հնչեցված ցանկացած կարծիք սուբյեկտիվ է, և կախված պահի ազդեցությունից, 1 մարդու կարծիքը միևնույն ապրանքի մասին 2 ժամվա ընթացքում կարող է արմատապես փոխվել։ Պատճառը կարող է լինել տրամադրությունը, դրսի եղանակը, օրվա ժամը,  ինչպես նաև վերաբերմունքը հարցում իրականացնողի նկատմամբ։ Սուբյեկտիվ են նաև դրամարկղի մոտ գտնվող հաճախորդների կարծիքները։ Եվ, հիմք ընդունելով ֆոկուս խմբերի գնահատականները՝ կարծիք կազմել արդեն գնում կատարած և դրամարկղի մոտ գտնվող հաճախորդների վարքագծի մասին, ևս գրագետ մոտեցում չէ։
Այսպիսով՝ հետազոտությունները թույլ են տալիս ընկնել ճիշտ ուղու վրա, կազմել մոտավոր պատկերացում շուկայի տենդենցների մասին։ Սակայն, եթե ֆոկուս խմբերի 98 %-ը հայտնել է, որ պատրաստ է գնել ձեր ապրանքը/ծառայությունը, դա ամենևին չի նշանակում, որ շուկայի այդ բաժինը հենց ձերն է։ Դա միայն կնշանակի, որ ընդհանուր վերաբերմունքը ձեր ապրանքի հանդեպ դրական է և դուք ճիշտ պրոդուկտի մշակման փուլում եք։

 

Միֆ 5․ Շուկայի հետազոտությունը օբյեկտիվ գիտական գործընթաց է և տալիս է օբյեկտիվ արդյունք։

Իրականում՝ այս միֆը պրակտիկորեն կարող ենք համարել նախորդի շարունակությունը։ Եթե շուկայի ուսումնասիրության ժամանակ չեն կիրառվում ճշգրիտ գործիքներ, ապա պնդել, որ հետազոտության ամբողջ ընթացքը գիտականորեն հիմնավորված է, ևս գրագետ չէ։ Հետազոտությունը չբացահայտված, ենթադրությունների վրա հիմնված գործընթաց է, և սխալ կլինի ձեր բիզնես պրոցեսներում առաջնորդվել բացառապես հետազոտությունների արդյունքներով։ Հիշենք՝ մարքեթինգը ոչ թե հստակ հաշվարկ կամ չափագրություն է, այլ կրեատիվ և ստանդարտներից դուրս մտածելակերպ։

Շարունակելի․․․
Կարդացեք հոդվածի առաջին մասը այստեղ: 

Նախորդ հոդվածը

Ալվինա Հայրապետյան – «Դիրքերը հսկող տղերքին մեռնեմ…»

Հաջորդ հոդվածը

Նարինե Ավագյան – «Երկնում»

Share:

Վերջին նորությունները Ավելին՝ հեղինակից

  • ԱշխարհՀետաքրքիր

    Ի՞նչ է բրենդինգը

    06/28/2020
    Հեղինակ՝ Տաթև Խաչատրյան
  • ԱշխարհՀետաքրքիր

    Հետաքրքիր փաստեր Ճապոնիայի մասին

    07/12/2020
    Հեղինակ՝ Տաթև Խաչատրյան
  • ԿրթականՀետաքրքիր

    Նիցշեն ասել է

    02/09/2020
    Հեղինակ՝ Արմեն Թադևոսյան
  • ԱշխարհՇոուբիզնես

    Առաջին կին ռեփերն, ով արժանացել է Գրեմմի մրցանակի՝ Cardi B

    08/18/2019
    Հեղինակ՝ Ավո Ավետիսյան
  • ԳիտականՀետաքրքիր

    Օգտակար է իմանալ կծվի մասին

    04/30/2020
    Հեղինակ՝ Լիանա Հակոբյան
  • ԱշխարհՀետաքրքիր

    Ուորեն Բաֆեթ. աշխարհի ամենահաջողակ ֆինանսիստներից մեկը

    05/25/2020
    Հեղինակ՝ Տաթև Խաչատրյան

Ձեզ կհետաքրքրի

  • Հարցազրույց

    Աստված չի ասում աղոթիր և նստիր, աղոթքի հետ մեկտեղ պահպանենք հակահամաճարակային կանոնները / Իսահակ Հակոբյան

  • ՄտքերՆախագծեր

    Սիմոն Հովհաննիսյան – «Ձմռան արև»

Գիրք

Book Cover: Մարդկային կատակերգություն - Վիլիամ  Սարոյան

Մարդկային կատակերգություն - Վիլիամ Սարոյան

Լրահոս

  • 02/21/2021

    Գրիգոր Մաչանենց Բաբախանյան- «Քաղաք հասուն ու մոլորուն»

  • 02/21/2021

    ԳՕԳՕ Բանաստեղծը- «Անվերնագիր»

  • 02/21/2021

    Մարգարիտա Հովակիմյան

  • 02/17/2021

    Երիտասարդ գրողների ընտանիք

  • 02/17/2021

    Անա Մարիա -«Անվերնագիր»

  • 02/15/2021

    Տիգրան Ասլանյան – «ԱՌԱՋԻՆ ՍԵՐԸ ՉԻ ՄՈՌԱՑՎՈՒՄ` ԻՆՉ ԷԼ ԼԻՆԻ»

  • 02/14/2021

    Ճանաչիր ինձ – Մարգար Սարիբեկյան

  • 02/08/2021

    Հարցազրույց Արագածոտնի մարզի Աշնակ գյուղի «Նուշ» հյուրատան հիմնադիր՝ Անի Հովհաննիսյանի հետ

  • 02/06/2021

    Տաթև Սարգսյան – «ԿԿուն կամ պլանն իրագործված է»

  • 02/05/2021

    Սուսաննա Զիրոյան – «Գրավիտացիա»

  • 02/03/2021

    Համավարակը բացի պրոբլեմներ ստեղծելուց նաև նոր հնարավորություններ ցույց տվեց մեզ / Գարիկ Աղասյան

  • 01/29/2021

    Արման Սարգսյան – «Մեր հայրենի՞ք …»

  • 01/24/2021

    Պարույր Սեվակին

  • 01/24/2021

    Թղթի արտադրությունից մինչև սահմանապահ շների բուծում. Չարենցավանում նոր արտադրամաս` 1000 աշխատատեղով

  • 01/24/2021

    Լուսիկ – «ՄիՕրինակ կարոտ»


Կայքի հետ աշխատանք

Հետադարձ կապի, նյութ ուղարկելու համար սեղմեք այստեղ

Գիրք ուղարկելու համար սեղմեք այստեղ

Գովազդ պատվիրելու համար սեղմեք այստեղ

 

Գաղտնիության քաղաքականություն

«Cookie»

Վիճակագրություն

  • Գլխավոր
  • Աշխարհ
  • Նախագծեր
  • Կրթական
  • Հետաքրքիր
  • Հարցազրույց
  • Հետադարձ կապ
© 2019-2021 NEWSFLOW | Բոլոր իրավունքները պաշտպանված են | Կայքում արտահայտված կարծիքները պարտադիր չէ, որ համընկնեն կայքի խմբագրության տեսակետի հետ: | Մեջբերումներ անելիս հղումը newsflow.am-ին պարտադիր է: | Կայքի հոդվածների մասնակի կամ ամբողջական հեռուստառադիոընթերցումն առանց newsflow.am-ին հղման արգելվում է: | Գովազդների բովանդակության համար կայքը պատասխանատվություն չի կրում:
Մենք օգտագործում ենք «Cookie»-ներ, այցելությունները վերլուծելու և կայքի աշխատանքը բարելավելու համար:
Լավ Ավելին
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Always Enabled

A platform for everyone

SAVE & ACCEPT