Գիտակցության վրա ազդելու հզոր գործիքը

Նեյրոմարքեթինգը անձի գիտակցության վրա ազդելու հզոր գործիք է։

Նեյրոմարքեթինգի օրինակներ և հետաքրքիր փաստեր

  • Ապրանքի փաթեթավորման թերությունները կարող են նվազեցնել գնորդի հետաքրքրվածությունն ու բրենդի նկատմամբ ումեցած հավատը՝ 74%-ից մինչև 14%։
  • Նեյրոմարքեթինգ օգտագործել են Mercedes-Benz Daimler գովազդային հոլովակի ժամանակ, որտեղ մեքենայի առջևի մասում պատկերված էր մարդու դեմք:Դրա արդյունքում առաջին եռամսյակում ընկերության վաճառքը ավելացավ 12 %-ով:
  • Կազմակերպության լոգոյի համար արդյունավետ է օգտագործել վառ գույներ (կարմիր, դեղին, կանաչ), և դրա ապացույցն է այնպիսի ընկերությունների հաջողությունները, ինչպիսիք են M&M’s, McDonalds, Pringles և այլն:
  • Բնական և անփայլ գույները, ինչպես նաև առողջության համար օգտակար արտադրանքի լուսանկարները չեն նպաստում ապրանքի գնմանը: Այդ պատճառով Frito Lay ընկերությունը Lays չիպսերը արտադրելիս սկսեց օգտագործել վառ գույներով փայլուն փաթեթ՝ տապակած չիպսերի նկարներով:

Ձեզ նույնպես կարող է դուր գալ