
21-րդ դարը արագ ընթացքի, կրեատիվության ու գործի դար է։ Սրան էլ տրվում է դարի մասնագիտություններից մեկը՝ մարքեթինգը։ Այսօր բիզնեսը առանց մարքեթինգ պատկերացնելն անհնար է, իսկ ստեղծարար մարքեթինգը բիզնեսը էլ ավելի մեծ չափով է զարգացնում։ Մեր նոր շարքը հենց նմանատիպ մարքեթինգային արշավների մասին է։
Պարզ և իրոք աշխատող մարքեթինգի օրինակ է համարվում կանադական Mike տաքսի ծառայության արշավը։ Իր մասին տեղեկատվական թռոուցիկներ պատրաստելու փոխարեն՝ ընկերությունը ստեղծում է հատուկ ուղեցույցներ՝ քաղաքի բոլոր սրճարանների, բարերի և ժամանցի այլ վայրերի մասին։ Ավելի կոնկրետ, Mike-ը ներկայացնում է բոլոր այն վայրերը, որտեղ կօգնի հասնել։
Երբ այս էներգետիկ ըմպելիքը հայտնվեց շուկայում, նրա հիմնական մրցակիցները Coca Cola-ն և Pepsi-ն էին։ Հաղթահարելու համար այս երկու հսկաների արգելքը՝ ընկերությունը դիմեց երկու քայլի․ նախ իջեցրեց ըմպելիքի արժեքը և փոքրացրեց տարայի ծավալները, իսկ հետո սկսեց դրանք տեղավորել խանութի տարբեր բաժիններում։ Հետաքրքրական է հատկապես այն հանգամանքը, որ ըմպելիքները ներկայացվում էին բոլոր բաժիններում։
Ինչպիսի՞ն է ձեր արձագանքը
Զվարճալի
0
Օգտակար
0
Սիրելի
0
Վստահ չեմ
0