Գույների հոգեբանությունը մարքեթինգում

Գույները մեծ ազդեցություն ունեն մարդկանց գնման որոշումներ կայացնելու վրա, ուստի բրենդի ստեղծման գործընթացում մեծ կարևորություն է տրվում ճիշտ գույների ընտրությանը: Մարդիկ իրենց ենթագիտակցության մեջ յուրաքանչյուր գույն ասոցացնում են որևէ երևույթի հետ:
Ստորև կներկայացնենք որոշ գույների և բառերի միջև կապը, որը ձևավորվում է մարդկանց ենթագիտակցության մեջ տվյալ գույնը տեսնելիս:

Վստահություն,անվտանգություն. մարդկանց մեծամասնությունը կապույտ, կանաչ և սպիտակ գույներն են ասոցացնում վստահության և անվտանգության հետ

Արագություն. պատահական չէ, որ սպորտային Ֆերրարի ամենարագընթաց մեքենաների բրենդում՝ գերակշռում է կարմիրը.մարդիկ կարմիրը ասոցացնում են արագության հետ

Ջվարճանք. այս “անվանակարգի” գույներն են՝ նարնջագույնը, դեղինը, մանուշակագույնը:

Գույնը գործիք է, որն  ազդում է այն բանի վրա, թե ինչպես ենք մենք մտածում և վարվում:  Այն օգնում է մեզ որոշել, թե ինչն է կարևոր, ինչը `ոչ: Հենց դա է պատճառը, որ մարքեթինգում շատ կարևոր է հասկանալ, թե որ գույնը ինչպիսի ազդեցություն ունի մարդու վրա:
Մենք բոլորս չէ, որ նույն կերպ ենք արձագանքում գույներին, այնուամենայնիվ, կան մի շարք  ընդհանրություններ մարդկանց՝ գույների ընկալման մեջ: Այժմ կներկայացնենք որոշ գույների հոգեբանությունը մարքեթինգում:
Կարմիր
Կարմիրը շատ հզոր, դինամիկ գույն է, որը արտացոլում է սիրալիրություն, սեր կամ կարող է պատկերել տեռոր, վախ և գոյատևում: Կարմիրը նաև շատ էներգետիկ գույն է, որը կարող է պատկերել բարեկամությունն ու ուժը, բայց կարող է նաև պահանջկոտ լինել և ցուցադրել ագրեսիա ՝ կախված բովանդակությունից:

Սև
Սևը բարդության, լրջության, վերահսկողության և անկախության գույն է: Չնայած դրան, այն կարող է օգտագործվել նաև չարություն, առեղծված, ընկճվածություն և նույնիսկ մահ ցույց տալու համար: Սևը շատ զուսպ գույն է, որը լիովին զուրկ է ցանկացած լույսից, քանի որ դա բոլոր գույների բացակայությունն է: Դժբախտաբար, քանի որ այն շատ հզոր գույն է, չափազանց շատ սևը կարող է տխրություն և բացասականություն առաջացնել, այնպես որ անհրաժեշտ է չափազանց ուշադիր լինել սև գույնը կիրառելիս:

Ձեզ նույնպես կարող է դուր գալ