
ByteDance-ի նախկին աշխատակիցը ստեղծել է հավելված, որը վճարում է նորություններ կարդալու համար
BuzzBreak հավելվածը համախմբում է նորությունները և ընթերցողին ցույց է տալիս վերնագիրն ու առաջին մի քանի նախադասությունները, որպեսզի նա հետաքրքրվի և բացի հոդվածը։ Այսպիսով, թրաֆիկը վերահղվում է դեպի բնօրինակ լրատվական կայքեր, և ընթերցողները ստանում են պարգևատրում բալերի տեսքով, որոնք կարող են վերածվել կանխիկի:
Ընթերցողներին ընթերցելու համար վճարելու որոշումը կարող է թվալ անսպասելի, բայց Չինաստանում դա տարածված պրակտիկա է: Նույն կերպ աշխատում է նաև Tencent֊ի լրատվական հավելվածը՝ Qutoutiao-ը: «Ընթերցողներին, հատկապես նրանց, ում պետք է ժամանակ սպանել, դժվար է հեշտությամբ դիմակայել հեշտ գումարին», – ասում է ներդրող Չենհաո Ժանգը, «Պրոմեթևս» հիմնադրամի ղեկավարը:
Ամերիկյան BuzzBreak հավելվածը վճարում է մեկ հոդվածի համար մոտ 10 ցենտ: Առավել հետաքրքրաշարժ ընթերցողները ամսական ստանում են ավելի քան հազար դոլար. դրա համար նրանք պետք է առնվազն 10 հազար անգամ բացեն եզակի հոդված:
BuzzBreak-ը գումար է վաստակում միայն գովազդային պլատֆորմների հետ համագործակցելով, որոնք վճարում են, որպեսզի ծառայությունը ցուցադրի գովազդ յուրաքանչյուր երեք֊չորս հոդվածում: Ստարտափը հայտարարում է, որ լրատվական կայքերից գումար չեն վերցնում:
«Մենք անվճար մեծացնում ենք նրանց թրաֆիկը, քանի որ ուզում ենք, որ ավելի շատ կայքեր միանան մեզ, քանի որ լավ բովանդակությունը պահանջում է ավելի բազմազան աղբյուրներ», – ասում է BuzzBreak-ի համահիմնադիր Արոն Լյուն: «Եվ օգտվողները մնում են լավ բովանդակության շնորհիվ»:
Լյուն TopBuzz լրատվական ագրեգատորի նախկին արտադրանքի մենեջերն է, որը պատկանում է ByteDance-ին: 2018 թվականի մայիսին նա միացավ Partiko-ին, որպեսզի ընկերության գործադիր տնօրեն Սիդա Վոնգի և CTO Մայք Մայի հետ միասին մշակեն blockchain հավելված, որը օգտագործողներին կմոտիվացնի ստեղծել նոր բովանդակություն: Partiko-ն սկսեց պարգևատրումների վճարումը կրիպտոարժույթով: Բայց երբ Լիուն հասկացավ, որ կրիպտոարժույթը այնքան էլ տարածված չէ, որքան ինքը հույս ուներ, որոշվեց վճարել սովորական գումարներ, այդպես հայտնվեց BuzzBreak-ը:
«BuzzBreak-ում ես փորձում եմ չկրկնել TopBuzz-ում թույլ տրված սխալները: Այդ պատճառով, մենք կենտրոնանում ենք տեղայնացման վրա՝ առանձին երկրների պահանջմունքներին համապատասխանելու համար», – ասում է Լյուն: Օրինակ՝ ստարտափը օգտվողներին հնարավորություն է տալիս կանխիկացնել գումարը՝ օգտագործելով էլեկտրոնային դրամապանակներ:
«TopBuzz- ը [ի սկզբանե] առաջարկում էր գումար ելքագրել միայն PayPal-ի միջոցով, և դա բավարար չէր, քանի որ այն շատ ցածր տարածվածություն ուներ Ինդոնեզիայում և Թաիլանդում», – ասում է Լյուն: Այժմ TopBuzz-ը առաջարկում է նաև վճարումներ ստանալ բանկային փոխանցումներով, չնայած այնուամենայնիվ, նա խորհուրդ է տալիս PayPal-ը «տեխնիկական պատճառներով»: ByteDance-ը չի մեկնաբանում այս մասին:
TopBuzz-ի և BuzzBreak-ի օպերացիոն մոդելները նույնպես տարբեր են. TopBuzz-ը օգտվողներին պարգևատրում է բովանդակություն ստեղծելու համար, այլ ոչ թե կարդալու համար, ինչպես դա անում է BuzzBreak-ը: Բացի այդ, TopBuzz-ը վճարում է 0,1 ցենտ յուրաքանչյուր քլիքի համար, ինչը հարյուր անգամ պակաս է BuzzBreak-ից: Բացի այդ, TopBuzz- ին պարգևատրում ստանալու համար անհրաժեշտ է բավարարել մեք քանակի չափանիշների, ինչպիսիք են բովանդակության ներկայացումը, դրա արդիականությունը և ստացված քլիքների քանակը: Դրա պատճառով գումար վաստակելու ճանապարհը գնալով երկարում է:
TopBuzz-ը քննադատվեց այն բանի համար, որ օգտվողները պետք է վաստակեն առնվազն 100 դոլար՝ գումարը ելքագրելու համար: Լյուն ասում է, որ BuzzBreak-ը «ձեռք է բերում վստահություն» օգտվողների մոտ՝ թույլ տալով, որ նրանք ելքագրեն «փոքր գումարներ»:
Նա դա տեսնում է որպես BuzzBreak-ի օգտվողների ներգրավման «ստեղծարար և արդյունավետ» ռազմավարության մաս, քանի որ այն ունի «ավելի քիչ աշխատողներ և ավելի քիչ ֆինանսավորում», քան TopBuzz-ը:
Եվ այնուամենայնիվ, գործարկման մեկնարկից մեկ տարի անց, Լյուի հավելվածը արդեն առաջ է անցնում TopBuzz-ից ասիական մի քանի շուկաներում: Եվ սա չնայած այն բանին, որ ByteDance նորությունների ագրեգատը գոյություն ունի շուրջ չորս տարի:
BuzzBreak-ը հասել է դրան, չնայած այն հասանելի է միայն Android-ի համար: Լյուն խոստանում է, որ շուտով գործարկումը տեղի կունենա Apple-ի օգտագործողների համար ևս: Մինչ այժմ ագրեգատորը գործում է Թաիլանդում, Ինդոնեզիայում, Մալայզիայում և Ֆիլիպիններում, որտեղ օգտագործողների բազան աճում է «շատ արագ»: Մեկ տարուց պակաս ժամանակահատվածում ակտիվ օգտագործողների ամսական թիվը հասել է 3,5 միլիոնի:
App Annie վերլուծական ձեռնարկության տվյալները հաստատում են BuzzBreak-ի հանրաճանաչությունը: Չորս շուկաներում այս ագրեգատորը «Նորություններ և ամսագրեր» անվանակարգում ամենաշատ բեռնված հավելվածների տասնյակում է:

Հավելվածի բեռնումների քանակը Google Play-ում 2020 թվականի առաջին եռամսյակում: BuzzBreak-ը երկրորդն է Ֆիլիպիններում, երրորդը՝ Թաիլանդում, չորրորդը ՝ Ինդոնեզիայում և ութերորդը՝ Մալայզիայում (աղյուսակում չի երևում):
Թվում է, հայտնիության առումով BuzzBreak-ի հիմնական շուկան Ֆիլիպիններն են, որտեղ հավելվածը շրջանցեց երկրի ամենամեծ հեռարձակման ցանցի՝ ABS-CBN Corp.-ի անալոգը: BuzzBreak-ը ոչ միայն գրավեց երկրորդ տեղը բեռնումների քանակով, այլև դարձավ չորրորդը օգտվողների ամսական քանակով:
TopBuzz-ի նման, BuzzBreak-ը ստեղծում է անհատականացված նորություններ և տեսանյութեր, որոնք հիմնված են օգտագործողի վարքի վրա Ինտերնետում: Այնուամենայնիվ, Լյուն ասում է, որ ընկերության ալգորիթմները դեռ պետք է բարելավվեն, նախքան նրանք կարող են համապատասխանել ByteDance հավելվածների ընտանիքին, որի լսարանը շատ ավելի մեծ է:
Թիրախային շուկայի փոփոխություն
Լյուն պատմում է, որ սկզբում Հարավարևելյան Ասիան հավելվածի հիմնական շուկան չէր: «Մենք պլանավորել էինք թիրախավորել ԱՄՆ շուկան, բայց BuzzBreak-ի գործարկումից մի քանի օր անց թիմը գտավ, որ Ֆիլիպիններում նկատվում է օգտագործողների ներհոսք», – ասում է նա: Արդյունքում, ստարտափը տեղափոխվեց Հարավարևելյան Ասիա:
«Մենք զգում ենք, որ մարդկանց մեծ մասը [տարածաշրջանում] կցանկանան լրացուցիչ գումար վաստակել, քանի որ այստեղ եկամուտները համեմատաբար ցածր են», – բացատրում է նա: «Պղպջակների վրա փող աշխատելու հնարավորությունը [օգտագործելով BuzzBreak-ը] շատ գրավիչ է Հարավարևելյան Ասիայի մեր հիմնական օգտագործողների համար, բայց ոչ այնպիսի զարգացած երկրների համար, ինչպիսիք են Ճապոնիան և Հարավային Կորեան»:
Լյուն նաև ասում է, որ իր ընկերությունը նախատեսում է դուրս գալ Հարավային Ամերիկա, որտեղ շատ մարդիկ են ապրում, բայց չկա «լավ նորությունների հավաքման ծրագիր»:
Այս պլանը հայտնվեց այս տարվա մայիսին 2 միլիոն դոլար ներգրավելուց հետո: Ներդրումային փուլի առաջատարը ZhenFund վենչուրային կապիտալ հիմնադրամն էր՝ կենտրոնացած սերմնաբուծության ստարտափների վրա, որը կոչվում է Չինաստանի ամենամեծ բիզնես֊հրեշտակ:
Շահութաբեր մոդել
Լյուն պատմում է, որ BuzzBreak գովազդային մոդելը արդեն իսկ եկամտաբեր է. դա հազվադեպություն է Հարավարևելյան Ասիայի ստարտափների շրջանում, որոնք տուժել են COVID-19 համաճարակից:
«Մեր ընկերությունը տնտեսապես արդյունավետ է, քանի որ մենք գումար ենք ծախսում միայն աշխատող սերվերների, աշխատողների աշխատավարձերի և օգտագործողների պարգևատրումների վրա», – նշում է Լյուն:
BuzzBreak-ում կա 10 աշխատող. նրանց մեծ մասը Պեկինում ապրող ծրագրավորողներ են, մնացածները ԱՄՆ-ում են: Լյուն նաև BuzzBreak-ի ծախսային կառուցվածքը համեմատում է Ninja Van լոգիստիկ ընկերության հետ, որը պահանջում է զգալի սկզբնական ներդրումներ, քանի որ նրան անհրաժեշտ են շատ ֆիզիկական ակտիվներ:
«Մենք հասել ենք հավասարակշռության՝ ստեղծելով կայուն համակարգ, որպեսզի ժամանակին վճարենք օգտվողներին, և միևնույն ժամանակ լինենք շահութաբեր», – ավելացնում է նա:
BuzzBreak-ի առաջին գործընկերությունը Google Admob-ի հետ էր, որը թողարկում է վիդեոգովազդներ հավելվածում։ Այնուամենայնիվ, աշխատանքի մեկնարկից անմիջապես հետո, ստարտափը բախվեց անսպասելի խնդիրների: Հենց առաջին օրը հավելվածին միացան չորս հազար օգտագործողներ, ինչի պատճառով անհրաժեշտ եղավ իրականացնել տեխնիկական աշխատանքներ:
«Նրանցից ոմանք ընդհանրապես չեն կարդում լուրերը և միայն գովազդներ են դիտում», – ասվում է BuzzBreak բլոգում: Այն նաև ցույց է տալիս, որ օգտագործողների հանկարծակի ներհոսքը «գործարկել է Google-ի ալգորիթմը», որի արդյունքում դադարեցվել է Admob-ի աշխատանքը:
BuzzBreak մոդելի խնդիրն այն է, որ բոտերին բաժին են ընկնում առցանց թրաֆիկի մինչև 60% -ը, և հավելվածը ստիպված է պայքարել ավտոմատ քլիքների դեմ:
Ներկայումս օգտագործվում է գումարի ելքագրման սահմանաչափ, բայց սահմանաչափը չի նշվում: Բացի այդ, միայն մեկ սարք կարող է մուտք գործել ձեր հաշիվ: BuzzBreak-ը նաև վերահսկում է անսովոր պահվածքը, կասկածելի թարմացումները և քլիքները և թույլ չի տալիս օգտվողներին «չարաշահել» պարգևատրման համակարգը:
Բայց նույնիսկ այս միջոցառումներով դժվար է պայքարել կեղծարարների դեմ, երբ ընկերությունում ընդամենը 10 աշխատող կա: Ինչպես ցույց է տալիս էլեկտրոնային առևտրի և ճանապարհորդական ծառայությունների փորձը, երբ խոսքը վերաբերում է դրամական խթաններին, օգտվողները փորձում են ամեն ինչ անել համակարգին խաբելու համար: Իրական գործունեությունը անիրականից տարբերակելը կարող է դժվար լինել:
Միջոց մեծացնելու համար օգտագործողներիի բազան, այլ ոչ թե այն պահպանելու
Չնայած շատ օգտվողներ գովաբանում են BuzzBreak-ը, հատկապես այն պատճառով, որ այն օգնում է արագ գումար վաստակել, ոմանք այն քննադատում են:
«Արժե՞ այն ձեր ժամանակին: Տեխնիկապես՝ ոչ: Դուք պարզապես շատ ժամանակ կանցկացնեք և դրա դիմաց շատ քիչ գումար կստանաք », – ասում է ֆիլիպինյան բլոգերը: Բայց նա խոստովանում է, որ հավելվածը «կյանքի իրավունք ունի»:
Ֆիլիպիններից մեկ այլ հեղինակ նշում է, որ հավելվածի ներուժը կորչում է «կանխիկացման շատ ցածր ներուժի» պատճառով: Ըստ նրա՝ «ավելի շատ բալեր վաստակելու համար ձեզ հարկավոր են շատ ռեֆերալներ»:
Մեկնաբանելով բացասական ակնարկները՝ Լյուն ասում է, որ «տարբեր մարդիկ կարող են տարբեր չափանիշներ ունենալ», և սա «ճիշտ ակնկալիքներ ստեղծման» խնդիր է: Այնուամենայնիվ, նա շեշտում է. BuzzBreak-ը Facebook-ում շուրջ մեկ միլիոն հետևորդ ունի, ինչը վկայում է հավելվածի հանրաճանաչության մասին:
Ըստ Ժանգի Prometheus ֆոնդից, BuzzBreak-ի և Qutoutiao-ի նման pay-to-read մոդելը չի աշխատի խոշոր ինտերնետ ընկերությունների համար: Նա ասում է. «Սա օգտվողների բազան ավելացնելու միջոց է, ոչ թե դրանք պահելու միջոց»:
Չնայած BuzzBreak-ը արդեն հասել է հաջողության, այն կարող է հետագայում մրցել ներդրողների ուշադրության համար, ասել է Ժանգը: «Համացանցային տնտեսությունը պահանջում է, որ ստարտափները շարունակեն պատմել հետաքրքիր պատմություններ՝ ներդրողներին գրավելու համար», – ասում է նա: – Ի վերջո, որակյալ բովանդակությունը որակյալ բովանդակություն է: Իսկ դա թանկ է »:
Լյուն համաձայն է, որ լավ բովանդակությունը «թանկ է», բայց կարծում է, որ BuzzBreak-ը ունի մի պարզ մոդել. «Մենք չենք կենտրոնանում բովանդակության ստեղծման վրա: Մենք կենտրոնանում ենք բովանդակության տարածման վրա »:
Բացի Հարավային Ամերիկա դուրս գալուց, BuzzBreak-ը նախատեսում է «շարունակել ընդլայնվել» Ասիայում, քանի որ նա ցանկանում է «խրախուսել բոլոր ցածր եկամուտ ունեցող մարդկանց [տարածաշրջանում] ավելին կարդալու համար»:
Ժանգը վստահ է, որ երկարաժամկետ աճը պահպանելու համար BuzzBreak-ը պետք է շարունակի ներդրումներ ներգրավել:
Անխուսափելիորեն կհայտնվեն ավելի շատ մրցակիցներ: Cashzine- ը՝ վճարովի ընթերցման ևս մեկ հավելված, զարգանում է նույն շուկաներում, ինչպ BuzzBreak-ը: ByteDanceը նույնպես կարող է մեծացնել ներդրումները TopBuzz-ում: Այդ պատճառով BuzzBreak-ը ստիպված կլինի ավելի շատ գումար ծախսել օգտվողներին պահելու համար:
Լյուն ասում է, որ BuzzBreak-ը կսկսի գովազդել ինքն իրեն, չնայած մինչ այժմ նրանք չեն ծախսել գեթ մեկ դոլար գովազդման համար: Թիմը նաև փնտրում է տեղական գործընկերներ լրատվամիջոցների և վճարումների ոլորտում՝ աճը խթանելու համար: