Ձու

Ձվի դեղնուցը պարունակում է կարևոր, սակայն դժվար գտնվող սննդանյութեր, ինչպիսիք են խոլինը (ինչը նվազեցնում է կրծքի քաղցկեղի հավանականությունը) և անտիօքսիդանտները: Չնայած շատերս խուսափում ենք ձվի դեղնուցից, քանի որ այն մեծացնում է սիրտանոթային հիվանդությունների հավանականությունը, ակնհայտ է, որ շատերիս համար այն ավելի օգտակար է, քան վնասակար: Սրտային հիվանդություններ ունեցող մարդիկ պետք է նվազեցնեն ձվի դեղնուցի օգտագործումը շաբաթական մինչև երկուսը, իսկ մյուսները կարող են օրը մեկ ձու ուտել: Հետազոտությունը փաստում է, որ այն չի մեծացնի սրտի կաթվածի հավանականությունը: Խորհուրդ է տրվում ձվածեղ պատրաստելիս օգտագործել ձվի 1 դեղնուց և 2 սպիտակուց։


Մածուն

Մածունը պարունակում է կալցիում և իմունիտետը խթանող բակտերիաներ, սակայն անհրաժեշտ է ընտրել սպիտակուցով ավելի հարուստ և անյուղ տարբերակը:


Անյուղ կաթ

Այո, կաթն օգտակար է: Հետազոտությունները ցույց են տվել, որ անյուղ կաթը ոչ միայն օգտակար է ոսկորների համար, այլև պայքարում է ճարպի դեմ: ԱՄՆ Թեննեսի համալսարանի հետազոտությունը պարզել է, որ գեր մարդիկ, որոնք դիմում են հիմնականում ցածր յուղայնության և կալցիումով հարուստ դիետայի, 70%-ով ավելի շատ քաշ են կորցնում, քան նրանք, ովքեր պարզապես քիչ են ուտում: D վիտամինը միայն կալցիումը յուրացնելու համար չէ, այն նաև հիանալի սննդամթերք է: Հետազոտությունը ցույց է տվել, որ D վիտամինը նվազեցնում է սրտի հիվանդության հավանականությունը, թեթևացնում է մեջքի ցավը, օգնում է դեպրեսիայի կանխարգելմանը, սակայն շատերս բավարար քանակով չենք ստանում այդ վիտամինից: Առավոտյան սուրճի հետ կաթը քիչ է, խմե´ք մեկ բաժակ կաթ նախաճաշին կամ մի քիչ շոկոլադ ավելացնելով ՝վայելե´ք այն ընթրիքից հետո:


Սաղմոն

Սաղմոնը վիտամին D-ի և օմեգա 3-ի լավագույն աղբյուրներից է: Այս կարևոր ճարպաթթուները բավական օգտակար են առողջության համար՝ սրտի հիվանդությունների կանխարգելումից մինչև մաշկի հարթեցում, քաշի նվազեցմանը նպաստելուց մինչև տրամադրության բարձրացում: Օմեգա 3-ը երկար ժամանակ հագեցած լինելու զգացում է ապահովում, ինչի շնորհիվ հավելյալ կալորիաներ չենք ընդունում:


Տավարի միս

Տավարի միսը երկաթի` հեշտ յուրացվող լավագույն աղբյուրներից է: Օրական ընդամենը 28 գրամ տավարի միսն օրգանիզմին մեծ հնարավորություն կտա մյուս աղբյուրներից ավելի լավ յուրացնել երկաթը: Այն պարունակում է նաև ցինկ, ինչի նույնիսկ չնչին պակասը կարող է վատացնել հիշողությունը, և B վիտամին, որն օգնում է օրգանիզմին սնունդը փոխակերպել էներգիայի: Ի դեպ` խոտակեր անասունների միսը կրկնակի վիտամին E է պարունակում: Այն հարուստ է նաև օմեգա 3-ով: Եվ քանի որ մսի այս տեսակը քիչ յուղ է պարունակում, մի քիչ ավելի կոշտ է, պատրաստելիս մարինացրե´ք այն և շատ մի´ եփեք:


 

Ձեզ նույնպես կարող է դուր գալ