
Վերջերս հանդիպե՞լ եք UX քոնթենթ բառակապակցությունը։ Այն հիմա թվային մարքեթինգի ոլորտում շատ է հանդիպում ու, կարելի է ասել, որ դարձել է թրենդային։ Չէ՞ որ այնպիսի խոշոր ընկերություններ, ինչպիսիք են Google-ը, Spotify-ը, Netflix-ը, Dropbox-ը և այլք, ակտիվորեն փնտրում են UX (User Experience) քոնթենթ մասնագետների։Այդ իսկ պատճառով եկեք ներկայացնենք, թե ինչ է UX քոնթենթը, ով է դրա մասնագետը և ինչով է տարբերվում քոնթենթով զբաղվող այլ անձանցից։
Ի՞նչ է UX քոնթենթը
UX քոնթենթը ծրագրային տեքստերն են՝ օգտատերերի և ծրագրի միջև կապի հաստատման նպատակով։ Դուք էլի գործ եք ունենում քոնթենթի հետ, բայց միայն ծրագրային հաղորդագրությունների, ինչպես նաև ծրագրի հետ կապված տեքստերի հետ։ UX քոնթենթի հարցում ևս կարևոր են բովանդակության հիմնական հատկանիշները՝ լինի դա նույն բառերի օգտագործում, ճիշտ քերականական կառույցներ, թիրախային լսարանի ու կոնտեքստի կապ և այլն և այլն։UX քոնթենթը համարվում է բովանդակության ստրատեգիայի մի մասը, որին զուգահեռ կա նաև տեղեկատվական ճարտարապետությունը (information architecture) և մարքեթինգային քոնթենթը (marketing writing)։
Ինչո՞վ է առանձնանում UX քոնթենթի մասնագետը
Քոփիրայթինգ
Քոփիրայթերը հայաստանյան շուկայում այս ոլորտի ամենապահանջված մասնագետն է։ Նրա առաջ խնդիր է դրված մոտիվացնել օգտատերերին, հասկանալ նրանց գործողությունները, որոնք էլ հետո օգտագործել քոնթենթում։Իսկ հիմա պատկերացրեք, որ այդ հմտությունները պետք է օգտագործել ապրանքը ներկայացնելու համար։ Օրինակ՝ տեխնիկական սխալ լինելու դեպքում ի՞նչ տեքստ կամ հաղորդագրություն պետք է ցույց տալ և ինչու՞։ Կարելի է ասել՝ քոնթենթի, UX-ի և մարքեթինգի ընդհանուր կետերը հաշվի առնելն էլ հենց ձևավորում է UX քոնթենթը։ Հարց տվեք ինքներդ ձեզ.
UX/UI դիզայներ
Շատ դեպքերում UX քոնթենթ գրելու պարտականությունը դրվում է UX/UI դիզայների վրա։ Բայց եկեք չմոռանանք մարքեթինգի մասին։ Դիզայները կարող է իմանալ, թե ինչ հաղորդագրություն պետք է լինի, օրինակ՝ եթե որոնման արդյունքներ չկան, կամ թե որն է հաջորդ քայլը գրանցվելուց հետո։ Բայց շատ դեպքերում դիզայները հաշվի չի առնում օգտատերերին, ինչի պատճառով էլ տուժում են վաճառքի ծավալները։ Իհարկե, անհնարին ոչինչ չկա և կարելի է սովորել, բայց այդ պատասխանատվությունը կարող է ամբողջությամբ լինել միայն UX քոնթենթի մասնագետինը։
Ո՞րն է UX քոնթենթի մասնագետի աշխատանքի նկարագրությունը
Տարբեր ընկերություններ փնտրում են տարբեր հմտություններով մարդկանց։ Մենք հավաքել ենք աշխատանքի տասնյակ նկարագրություններ, որպեսզի հասկանանք, թե ինչ են հիմնականում պահանջում UX քոնթենթի հեղինակներից աշխարհի տարբեր ընկերություններում։ Ահա դրանք.
- UX ոլորտի հետ աշխատանքային փորձ (ծրագրի կամ վեբի),
- ունակություն ստեղծել տեքստեր տարբեր ձևաչափերով՝ միկրոքոփիից մինչև լայնածավալ տեքստեր,
- ծրագրի դիզայնի ընկալում և բիզնեսի զարգացում,
- տվյալների հետ աշխատանքային փորձ, այսինքն՝ հետևել, հասկանալ, թե ինչպես օգտագործել վաճառքների ավելացման հարցում և կիրառել գործում,
- ներգրավվածություն օգտատերերի ուսումնասիրությունների մեջ։
Նյութի աղբյուր՝ blog.ucraft.am