Միլիոնավոր աշխատակիցների անցումը հեռավար աշխատանքի ուշադրություն հրավիրեց VR տեխնոլոգիաների վրա: Բացի ուսուցումից և խաղերի մշակումից, ընկերությունները լրջորեն հետաքրքրված են VR-ի օգտագործմամբ հանդիպումների և հեռավար աշխատանքի կազմակերպման համար:

VRTech-ի Creative Director և դիզայնի բրիտանական բարձրագույն դպրոցի դասավանդող Արտյոմ Կոնովալովը պատմում է 2020-2021 թվականների VR միտումների և «UX/UI դիզայն» խմբի ուսանողների նախագծերի մասին, որոնք ապավինում են այդ տենդենցներին և նույնիսկ «նետվում» դեպի ապագա:

 

Թրենդ 1. Կոնֆերանսներ և հեռավար աշխատանք վիրտուալ իրականության մեջ

Կարանտինը փոխել է հաղորդակցությունը: Zoom-ը դարձել է նորմա, բայց հարթ հաղորդակցությունը բավարար չէ: VR-ը հնարավորություն է տալիս հաղորդակցվել եռաչափ տարածության մեջ:

Ծրագիր, որը կդառնա VR կոնֆերանսներ անցկացնելու համար ստանդարտ, դեռևս չի հայտնվել։ Բայց շուկան արդեն ունի հետաքրքիր լուծումներ, օրինակ՝ Engage֊ը։ Այստեղ կարող են անցկացվել կոնֆերանսներ և սեմինարներ: Skyreal-ը արտադրության տարբեր փուլերում ընկերություններին օգնելու գործառույթների լայն շրջանակ ունի՝ հայեցակարգից մինչև անձնակազմի վերապատրաստում և մարքեթինգ:

Թրենդ 2. VR- ի համար AAA խաղեր ստեղծելու փորձեր

Half-Life սենսացիոն խաղի օրինակը. ALyx-ը ցույց տվեց, որ VR-ի համար կարելի է իրական բլոկբաստերներ ստեղծել: Խաղացողներն ու քննադատները ոգևորված են: Բայց «Medal of Honor»֊ից բացի խոշոր հայտարարություններ դեռ չկան:

Եզրակացություն՝ խոշոր ստուդիաները դեռ պատրաստ չեն գումար վատնել մեծ նախագծերի վրա և ավելի շատ վստահում են PC և վահանակների համար նախատեսված ավանդական խաղերին:

VR-ում գնդակը դեռ անկախ ծրագրավորողների ձեռքում է, ովքեր պատրաստ են էքսպերիմենտների։ Կարելի է սպասել, որ սաղավարտի օգտագործողների քանակը այնքան կմեծանա, որ վերջապես VR-ում կտեսնենք BioShock, Dishonored, Assassin’s Creed և այլ վերնագրեր: Հույս կա, որ Sony-ն նոր սաղավարտ կթողարկի PlayStation 5-ի համար:

Shutterstock/3Dsculptor

Թրենդ 3. AR և VR-ի կոնվերգենցիան: Apple-ը մտնում է մրցավազքի մեջ

Գալիք տարիների միտումը AR-ի և VR-ի միացումն է մեկ ընդհանուր XR տեխնոլոգիայի մեջ: HTC-ն արդեն հայտարարել է փոխարինելի վահանակներով մոդուլային սաղավարտի մասին, որի գաղափարը պարզ է. փոխվում է մի դիմային վահանակը մյուսով և ճկուն շարժումով VR-ից անցում է կատարվում AR-ին:

Apple-ի Mobile AR-ը(XR?) սպասվում է հաջորդ տարի: Դեռ պաշտոնական հայտարարություն չի եղել, բայց ըստ լուրերի, նրանք պատրաստվում են ներկայացնել ընդլայնված իրականության ակնոցներ, այնուհետև՝ նաև վիրտուալ: Եթե Apple-ը իրապես ներկայացնի իր AR սարքը, այն կներգրավի հսկայական լսարան ինչպես հաճախորդների, այնպես էլ ծրագրավորողների:

Apple-ը գնել է «NextVR» VR ընկերությունը, և շուտով մեզ սպասում է նոր բովանդակային հոսք՝ սպորտային միջոցառումներ, համերգներ, և, հնարավոր է, սերիալներ, որոնք պատրաստված են հատուկ VR-ի համար:

Կենտրոնանալով այս տենդենցի վրա, դասընթացի ուսանողները հանդես եկան XR Moscow-ով՝ նախագիծ կրթության, ճարտարապետության և զվարճանքի խաչմերուկում: Թվային տարածքում վերստեղծվում է իրական պատմական շենք։ Օգտագործողը ընկղմվում է վիրտուալ կամ ընդլայնված իրականության մեջ և անցնում է ինտերակտիվ սյուժե շենքի ներսում: Մի կողմից՝ նախագիծը կոչված է ուշադրություն հրավիրելու մշակութային ժառանգության պահպանության վրա, իսկ մյուս կողմից՝ Մոսկվային զուգահեռ առաջարկել ինտերակտիվ էքսկուրսիաներ։

Թրենդ 4. Apple-ի բջջային VR և AR գաջեթների հանաճանաչությունը

Oculus Quest-ը ամենատարածված VR ականջակալների հավակնորդն է: Վաճառքները աճում են և արդեն վաճառված պարունակության գինը կազմում է 100 միլիոն դոլար: Չնայած ցածր հզորությանը, սաղավարտը ունի գրավիչ խաղեր՝ Super Hot, Beat Saber, Creed, Moss:

Սա հիանալի տարբերակ է առաջին VR սաղավարտի համար, երբ դուք ափսոսում եք գումարը հզոր համակարգչի համար, բայց ուզում եք ձեռք մեկնել վիրտուալ իրականությունը:

Facebook-ը հայտարարել է, որ պատրաստվում է թողարկել հաջորդ սերնդի սաղավարտը 2021 թվականին: Դժբախտաբար, ոչ բոլոր նախագծերն են դուրս գալիս այնտեղ, օրինակ, այնտեղ չկա վերոհիշյալ Alyx֊ը: Բայց Quest-ը կարելի է միացնել համակարգչին, ուստի սաղավարտը դարձել է ավելի բազմակողմանի:

Թրենդ 5. Նոր ընկղմվածություն

Շատ սաղավարտներում հայտնվում են ձեռքերի օգտագործման հնարավորություն: Մշակողները փորձարկում են ձայնի ճանաչման համակարգերը VR-ի համար: Ձեռնոցներ են հայտնվում, որոնցում օգտագործողը կկարողանա նոր մակարդակի վրա շփվել վիրտուալ օբյեկտների հետ: Օրինակ՝ թենիսի գնդակը և քարը տարբեր կերպ են սեղմվում և զգացվում ձեռքի ափում: Ուշադրության են արժանի Tesla կոստյումները և Haptx ձեռնոցները:

Թրենդ 6. VR-ի և AR-ի օգտագործումը ֆիթնեսի և հանգստի համար:

Վիրտուալ իրականության մեջ, դեռ տարածված են սպորտով զբաղվելու համար նախատեսված ծրագրերը: Մարդասպան Բիթ Սաբերը դեռ չի հայտնվել, բայց ամեն ամիս VR-ում խաղ է թողարկվում, որտեղ ստիպված եք բառացիորեն քրտնել:

Աճող միտում է սթրեսի և մասնագիտական այրման հետևանքների դեմ պայքարը:

Հանգստացնող ծրագրերը կային դեռ Oculus Go-ում, բայց այժմ նման բովանդակության պահանջարկն ավելի բարձր է: Չնայած բջջային շուկայի համար չկա «Calm»֊ի կամ «Headspace»-ի նման էտալոնային նախագիծ, դա ժամանակի հարց է: VR-ը թերապիայի և սթրեսի կառավարման արդյունավետորեն գերազանց գործիք է:

Ուսանողները կարծում էին, որ VR-ը հիանալի է հանգստի համար և առաջարկում են երկու լուծում:

Bliss ծրագիրը հոգեբանի համար լրացուցիչ թերապիայի գործիք է: VR-ում հիվանդը անցնում է հանգստացնող սեանսներ, բջջային մասում լրացնում է էմոցիաների օրագիր: VR-ի համար ուսանողները մտածել են հրաշալի գաղափար․ դու ընտրում ես մակարդակը, օրինակ, գնդիկները, որոնք քաոսային կերպով շարժվում են տարբեր ուղղություններով և պետք է «հանգստացնել» տարածությունը շնչառության և զարկերակի օգնությամբ:

Ruta հավելվածը հանգիստ տարածություն է, որը օգտագործողը կարող է ինքնուրույն ձևափոխել: Հանգստության այդպիսի կղզյակը կարող է տեղակայվել, օրինակ, գրասենյակում: Ruta֊ն իրեն դիրքավորում է որպես գլոբալ հանգստի հարթակ: Սա սոցիալական ցանց է վիրտուալ իրականության մեջ մեդիտացիայի թեմայի շուրջ:

Shutterstock/3Dsculptor

Թրենդ 7. Կրթություն և ուսուցում

VR-ն, ինչպես նախկինում, այժմ ևս հայտնի է աշխատողների վերապատրաստմամբ, կրթության ոլորտում կիրառմամբ, հաջողությամբ օգտագործվում է դպրոցականներին դասավանդելու համար – լաբորատոր աշխատանքներ ֆիզիկայից և քիմիայից, աստղագիտությունից, պատմությունից: Ընկերությունները VR-ն օգտագործում են վարձու և վերապատրաստման ոլորտում:

Մեր դասընթացի թիմերից մեկը մշակեց «Կարիերայի ուղեցույց դեռահասների համար» նախագիծը, որի շահագրգիռ կողմը МГУУ-ն էր: Դիմորդներից շատերը սխալվում են և ստանում են այնպիսի մասնագիտություն, որն այնուհետև նրանց համար անհետաքրքիր է: Մշակված լուծումը ոչ միայն փորձարկում է դեռահասներին հուզական ինտելեկտի և կարեկցանքի համար, այլև առաջարկում է ընկղմվել որոշ մասնագիտությունների մեջ, տալիս է կարիերայի վրա հիմնված առաջարկություններ:

Trend 8. VR-ի օգտագործումը բժշկության մեջ

VR-ն ակտիվորեն օգտագործվում է վերականգնման, անձնակազմի վերապատրաստման, վճարների կառավարման ոլորտում, օգնում է բժշկական կազմակերպություններին բարձրացնել կրտսեր անձնակազմի վերապատրաստման արագությունն ու որակը: Եվ այն արդեն ակտիվորեն օգտագործվում է առաջին բուժօգնության և շտապ օգնության համար:

Համաճարակի ընթացքում աշխատակիցների վերապատրաստումը, թե ինչպես վարվել COVID-19 հիվանդների հետ և բժշկական անձնակազմի սթրեսով զբաղվել, ապացուցեց, որ պահանջարկ ունի:

Այնուամենայնիվ, վերականգնման համար դեռևս գոյություն չունի համընդհանուր լուծում, որը կներառի և՛ հիվանդների համար նախատեսված բազմաթիվ սցենարներ, և՛ բժիշկների համար հարմար գործիք, և՛ վիճակագրություն սեանսների արդյունքների վերաբերյալ:

Ուսանողների մի խումբ առաջարկեց հարթակ, որն իր մեջ ներառում էր վերականգնման սցենարներ և բժիշկների համար բջջային հավելված: Թիմը լուծումը ներկայացրեց Պիրոգովի անվան բժշկական և վիրաբուժական կենտրոնին, որը հետաքրքրվեց արտադրանքի մշակմամբ:

Թրենդ 9. Թանգարաններն ու պատկերասրահները անցնում են VR-ի

Մինչ ցուցահանդեսները փակ էին, առաջարկվում էր այցելել դրանցից մի քանիսը և վայելել ցուցահանդեսները վիրտուալ իրականության մեջ: Աճում է թանգարանների թիվը, որոնց հիմնական առանձնահատկությունն է VR-ը: Ռուսաստանում այն Մարս կենտրոնն է:

Ուսանողական դեպքերից մեկը նվիրված է Իվան Բիլիբին: Նկարիչը դարձել է պաշտամունք՝ շնորհիվ ռուսական հեքիաթների նկարազարդումների: Նախագծի գաղափարն է ընկղմվել նկարչի գործի աշխարհում` իրական ինտերակտիվ փորձ ապրելու համար: Նախագիծը մշակվել է հատուկ Magic Leap-ի համար:

Երկրորդ դեպքը Ապագայի թանգարանն է: Թիմը բախվել էր վիրտուալ իրականություն ունեցող թանգարանների համար համընդհանուր արտադրանքի նախագծման առաջադրանքին:

Ապագայի թանգարանը, ըստ ուսանողների, շրջում է ձեր աշխարհը, ստեղծում է յուրահատուկ փորձ և կախվածություն առաջացնում խորը քնի պես:

Գաղափարը գեղեցիկ է. Դուք կարող եք շփվել թանգարանի գիտակցության հետ, որն իր մեջ ներառում է նկարիչների, նրանց գործերը, անիրականանալի երևակայություններ, պատմական իրադարձություններ և այլն: Յուրաքանչյուր թանգարան ունի իր գիտակցությունը, և դուք այն կարող եք տեսնել VR-ում:

Ինչպե՞ս հասնել առավելագույնի

Ձեր մասնագիտությունը VR / AR / XR- ի հետ կապելու համար.

  • Ընկղմվեք այս աշխարհում, որպեսզի հասկանաք, թե ինչպես է արտադրությունն ապրում և որքանով է այն ձեզ մոտ: Կարող եք հետևել վերոհիշյալ ընկերություններին, բաժանորդագրվել մասնագիտական telegram ալիքներին, որոնցում իրենց նվիրված երկրպագուները պատմում են տեխնոլոգիայի և նորությունների մասին: Օրինակ՝ VR Addicts
  • Ընտրեք ուղղություն: VR բովանդակության մշակումը շատ տարբեր չէ սովորական վիդեո խաղերի ստեղծումից, ուստի նախ պետք է որոշեք, թե ինչով եք հետաքրքրված զբաղվել նախագծում․ կարող եք մտածել արտադրանքներ և գործընթացին նայել UX դիզայների տեսանկյունից, դառնալ խաղի դիզայներ կամ ծրագրավորող, աշխատել գրաֆիկայի հետ: Այսօր գրեթե բոլոր ոլորտներում կարող եք դասընթացներ գտնել:
  • Հասկացեք VR/AR նախագծերում փորձի ձևավորման հիմնական սկզբունքները, փորձեք մտածել նախագծի հայեցակարգ, և եթե համախոհների հետ ձեր բախտը բերի, ապա հավաքեք առաջին նախատիպը:

Ձեզ նույնպես կարող է դուր գալ