Google-ի գործառնական կառավարման 10 ոլորտներ

«Գուգլել» Google- ի գործառնական կառավարումը ներառում է կառավարման տարբեր թիմեր և նպատակներ: Ընկերությունը իր բոլոր գործունեությունների մեջ կիրառում է գործառնական կառավարման 10 որոշում: Գործառնությունների կառավարման գործընթացում որոշումների այս 10 ոլորտները վերաբերում են տարբեր գործողությունների, որոնք նպաստում են կազմակերպչական հաջողություններին: Օրինակ ՝ Google- ի արտադրանքի ձևավորման գործընթացը անմիջականորեն առնչվում է ապրանքների և ծառայությունների որոշման ոլորտի ձևավորմանը , ինչպես նաև գործառնական կառավարման այլ որոշումների ոլորտներին, ինչպիսիք են որակի կառավարումը (ինչպես պահպանել ապրանքի որակը հետևողական) և աշխատանքի ձևավորումը և մարդկային ռեսուրսները (ինչպես արտադրության համար մարդկային ռեսուրսների բավարարությունը ապահովելու համար): Անդրադառնալով գործառնական կառավարման այս 10 որոշման ոլորտներին ՝ Google- ը պահպանում է արդյունավետ գործողություններ, որոնք կատարում են շահութաբերության նպատակները: Գործառնական կառավարման 10 որոշումները վերաբերում են Google- ի բիզնեսներին: Ընկերությունն օգտագործում է ամբողջական մոտեցում, որպեսզի կարողանա հաջողությամբ լուծել այս որոշումների ոլորտները:

  1. Ապրանքների և ծառայությունների ձևավորում : Google- ի արտադրանքի դիզայնը ներառում է տարբեր թիմեր `ընկերության տարբեր ապրանքների համար: Գործառնական կառավարման այս որոշման ոլորտը կիրառվում է շուկայի ուսումնասիրության, միտումների և կանխատեսումների հիման վրա: Օրինակ ՝ Google- ը օգտագործում է օգտագործողների ապագա սպասումների կանխատեսումները ՝ աշխատասեղանի և բջջայիններ օգտագործողների համար առավելագույն ծրագրեր մշակելու համար:
  2. Որակի կառավարում : Գործառնական կառավարման այս որոշման ոլորտը կիրառվում է Google- ում`կրկնելով թեստավորումը, կարգավորումը և նորարարությունը, ինչպես նաև օգտագործողի ներգրավմամբ: Կրկնակի փորձարկումը և կարգավորումը օգտագործվում են ընկերության օբյեկտներ`ապահովելու համար, որ ապրանքները շուկա դուրս գան նվազագույն սխալներով: Նաև Google- ը հաճախակի հրավիրում է օգտվողներին ուղարկել սխալների մասին հաշվետվություններ , որոնք ընկերությունը կարող է օգտագործել `ապրանքի որակը բարելավելու համար:
  3. Գործողությունների և կարողությունների ձևավորում. Google- ի վրա հիմնված և ծրագրային ապահովման ապրանքների համար գործառնական կառավարման այս որոշման ոլորտը նվազագույնն է ուշադրություն դարձնում, քանի որ ընկերությունը պահպանում է գրեթե նույն թվով աշխատողներ, նույնիսկ եթե այդ ապրանքների պահանջարկը մեծանա: Վեբ վրա հիմնված կամ ծրագրային ապահովման արտադրանքը կարելի է հեշտությամբ տարածել ինտերնետի միջոցով ՝ առանց էականորեն ազդելու ընկերության կադրերի կարողությունների վրա: Կարողությունների ձևավորումը Google- ին ուղղված է ծրագրային ապահովման զարգացման ստանդարտացված գործընթացների միջոցով: Այնուամենայնիվ, Nexus- ի և Chromecast- ի նման ապրանքների համար գործառնական կառավարման այս որոշման ոլորտը ավելի մեծ ազդեցություն ունի: Google- ը կիրառում է գործընթացի ու կարողությունների ձևավորումը պայմանագրերի արտադրության միջոցով: Օրինակ ՝ Google- ը մշակում է Nexus սմարթֆոնները, բայց արտադրանքը դուրս է բերում բնօրինակ սարքավորումների արտադրողներին (OEMs):
  4. Տեղադրության ռազմավարություն : Google- ի վրա հիմնված թվային ապրանքների համար գործառնական կառավարման այս որոշման ոլորտը նվազագույն նշանակություն ունի, քանի որ այդ ապրանքները բաշխվում են ինտերնետի միջոցով: Այնուամենայնիվ, օժանդակ գործողությունների համար ընկերությունը պահպանում է օբյեկտներ ամբողջ աշխարհում, ինչպիսիք են գրասենյակները Կալիֆոռնիայում և Սինգապուրում: Nexus- ի և Chromecast- ի նման ապրանքների համար, գործողությունների կառավարման այս որոշման ոլորտը կիրառվում է Google- ում `մատակարարների կամ բնօրինակ սարքավորումների արտադրողների (OEM- ների) հետ ցանցային կապի միջոցով:
  5. Դասավորության ձևավորում և ռազմավարություն : Գործառնական կառավարման այս որոշման ոլորտը կիրառվում է Google- ում `ընկերության կողմից իր աշխատանքային հոսքերի և հնարավորությունների նախագծման առումով: Ընկերությունը հայտնի է նորարար և ստեղծագործական միջավայրերով: Համացանցային և ծրագրային ապահովման արտադրանքներ մշակելիս Google- ը օգտագործում է արդյունավետ աշխատանքային հոսքեր, որոնք ինտեգրված են ստեղծագործական գաղափարների համար իրենց գրասենյակների համար, ինչպիսիք են Կալիֆոռնիայի Googleplex- ը: Այս ռազմավարությունը համատեղում է արդյունավետությունն ու ստեղծագործականությունը:
  6. Մարդկային ռեսուրսներ և աշխատանքի ձևավորում : Google- ի կադրային ռեսուրսների կառավարումը դիմում է գործառնական կառավարման այս որոշման ոլորտին`աշխատողների խելամտության և գերազանցության վրա շեշտը դնելով: Ընկերությունը կողմ է խելացի աշխատակիցներին ՝ ավելի քիչ հաշվի առնելով փորձը: Տաղանդը պահպանելու համար Google- ը օգտագործում է խիստ մրցակցային փոխհատուցման փաթեթներ, որոնք ներառում են բարձր աշխատավարձ և խթաններ`ինչպես անվճար սնունդ:
  7. Մատակարարման ցանցի կառավարում : Google- ը օգտագործում է իր առաջադեմ տեղեկատվական համակարգերը`իր մատակարարման ցանցը կառավարելու համար: Գործառնական կառավարման այս որոշման ոլորտի համար ընկերությունը վերլուծում է գույքագրման գրառումները `կանխատեսելու պահանջարկը և տեղեկացնել մատակարարներին և օրիգինալ սարքավորումների արտադրողներին (OEM):
  8. Գրապահոցների կառավարում : Գործառնական կառավարման այս որոշման ոլորտում Google- ի գույքագրման կառավարումն օգտագործում է գույքագրման տարբեր տեսակներ, որոնք համապատասխանում են իր տարբեր բիզնեսների կարիքներին: Ընկերությունը նաև օգտագործում է ավտոմատացում ՝ գույքագրումը վերահսկելու համար: Նման ավտոմատացումը հատկապես նշանակալի է Google- ի կողմից վեբ-համակարգչային և ծրագրային ապահովման ապրանքների գույքագրման կառավարման մեջ:
  9. Պլանավորումը : Գործառնական կառավարման այս որոշման ոլորտում Gօogle- ը կատարելագործեց ավտոմատացման կիրառումը: Ընկերությունը ավտոմատացնում է որոշակի գործընթացներ, ինչպիսիք են ստուգումները և արտադրողականության մակարդակների մոնիտորինգը: Գրասենյակներում գործունեության համար Google- ը նաև կիրառում է պլանավորումը ճկուն մոտեցումների միջոցով ՝ հաշվի առնելով աշխատողների մատչելիության փոփոխությունները:
  10. Սպասարկում : Google- ին անհրաժեշտ է պահպանել տեղեկատվական համակարգերը, սերվերները և հնարավորությունները: Դա անելու համար ընկերությունը հատուկ թիմեր է հատկացրել պահպանման համար: Այս թիմերը դասակարգվում են որպես գործառություններ և աջակցություն:

Ձեզ նույնպես կարող է դուր գալ